Morph on - originale morphsuits!

Levering & Returnering

Returnering
Morphsuits er kvalitetkostumer. Vi har brugt lang tid på design og udvikling af Morphsuits så kvaliteten af dragten opfylder dine høje forventninger. Derfor håber vi ikke at du behøver at læse denne side.

Kan jeg returnere mit Morphsuit?
I det meget usandsynlige tilfælde, at du ikke er 100% tilfreds med dit Morphsuit, så returnere du det ubrugt (vi ved du måske har haft brug for at prøve det enkelt gang for at se om det passede), uvasket og i den originale emballage senest 14 dage efter modtagelse. Så får du naturligvis dine penge tilbage.

Hvis du ønsker at returnere dit køb af en eller anden grund, og kostumet ikke er blevet brugt bedes du returnere det til følgende adresse og vedlægge følgendeinformation.

Returadresse:

Morphsuits.dk
Retur
Meterbuen 15
2740 Skovlunde

Information:

Navn:
Ordrenummer:
Begrundelse for Returnering: Fejl / for sen levering / passer ikke etc.
Ønske: ombytning (størrelse og varenummer kræves) eller refundering

Alle returforsendelser bekræftes via e-mail og refusion vil blive krediteret via den oprindelige betalingsmetode (kredit- eller betalingskort). Af indlysende grunde kan vi ikke refundere kostumer, der er blevet brugt, vasket, snavsede eller ikke er returneret i den originale emballage.

Levering
Morphsuits er den bedste heldragt (mener vi i alle tilfælde) så vi bruger den bedste OG billigste distributionspartner, nemlig GLS, til at levere dit Morphsuit til dig. Leveringstiden varierer lidt afhængigt af hvor du bor i Danmark, men levering bør ske inden for 1 til 2 hverdage.

Bestiller du inden kl. 13.00 sender vi samme dag (gælder alle normale hverdage) og bestiller du efter kl. 13.00 sender vi dit Morphsuit førstkommende hverdag.

I højsæsoner (Fastelavn, Sidste skoledag og Halloween) skal du påregne en ekstra ekspeditionsdag.

Forsinket levering
Hvis dit Morphsuit kommer for sent til dit arrangement, kan du returnere jævnfør instruktionerne som er skitseret ovenfor. Hvis Morphsuits.dk eller vores distributionspartner er skyld i forsinkelsen (mere end 2 - 3 hverdages levering afhængigt af sæson) refundere vi udgifterne til kostumet + fragt omkostninger.

Der er dog nogle omstændigheder, når hverken Morphsuits eller vores distributionspartner er skyld i forsinkelsen, hvor vi ikke refundere dine fragtomkostninger. Eksempelvis hvis du har oplyst en forkert adresse, eller du ikke har afhentet din pakke. I et sådanne tilfælde vil udgifterne til returfragt vil blive modregnet og beløbet vil blive fratrukket købssummen før kreditering.

Omkostninger til returfragt
Bemærk, at vi ikke refundere udgifterne til returfragt medmindre der er tale om en reklamation eller en administrativ fejl fra vores side.

Bemærk venligst, at omkostninger til returfragt altid bæres af kunden. Dette begrænser naturligvis ikke dine lovmæssige rettigheder til at returnere defekte varer.

Kontakt os
Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende en potentiel refusion bedes du kontakte os. Du kan naturligvis også ringe på telefon 7020 3740